اس ام اس زیبا سری 6

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba

هر موقع اومدیم برای یکی ارزش قائل شیم

قبلا توسط یه نفر دیگه قیمت گذاری شده بود !

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba

آه است خیابان به خیابان به لبم

از این همه بی تفاوتی در عجبم

تو مثل مسافری که دیرش شده است

من مثل چراغ قرمز نیمه شبم !

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba

اگرچه در ثانیه های زندگیت حضور ندارم

اما دعایم همیشه همه جا با توست

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba

 

باغبانی پیرم ، که به غیر از گل ها از همه دلگیرم

کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است

عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند ، اندکی هم پکرند

و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند . . .

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba

ارزش قلب به عشق ، ارزش سخن به صداقت ، ارزش چشم به پاک

ارزش دوست به وفاست ، ولی ارزش تو به اندازه تمام دنیاست . . .

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba

پاییز سرد

درختان دلم را گرم کردند

“زرد” ، “قرمز” ، “نارنجی”

زمستان در راه است

تو میتوانی دلم را گرم کنی ؟

درختان فقط پاییز را دوام آوردند

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba

تو فقط مرد من بمان

من هم قول می دهم تا ابد بانوی تمام لحظاتت باشم . . .

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba

مدتهاست در آینه نگاه کردن به تو را تمرین می کنم

برای روز مبادا

شاید روزی با تو چشم در چشم شدم . . .

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba

تمام خوبی ” عشق ”

به اینست که وقتی تو نیستی

خواب از گلوی چشمانم پائین نرود

لبخند بر لبانم جاری نشود و

دستانم مدام بهانه ی تو را بگیرند !

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba

به سلامتی بازی های کامپیوتری که یادم دادن

هر وقت دشمن دیدم یعنی دارم راهو درست میرم !

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba

به سرم اگر شلیک کنند

جای خون …

فکر تو میپاشد به دیوار !

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba

ﺧـــــﻂ ﻋﻤــﺮﻡ ﮐــــــﻒ ﺩﺳـــﺖ ﻫـﺎﻳـﻢ ﻧﻴﺴـــﺖ

ﺑـﻪ ﻓـﺎﻟﮕﻴــﺮ ﺑﮕــﻮ :

ﺭﺩِ ﭘـﺎﻫـﺎﻱ ِ

ﺗـــﻮ ﺭﺍ ﺑﺒﻴﻨـــﺪ

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba

زیبا ترین پــازِل دنیاست

وقتی فاصله ی بین انگشتانم

با انگشتان ” تــــو ” پر میشود . . .

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba

این خیره ماندن ها به ساعت های دیواری

تمرین برای روزهاییست که میدانم “نمی آیی” . . .

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba

چراهایت جواب ندارد !

“دوستت دارم”

دلیل نمی خواهد . . .

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba

دو قلب دارم!

یکی در طرف چپ و دیگری در طرف راست

آغوشت را تنگ تر کن

من این تن ، دو قلب را دوست دارم . . . !

اس ام اس زیبا سری 6

SMS Ziba



برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







دریافت کد رتبه جهانی سایت و وبلاگ